četrtek, 10. september 2015

Predjesenska ustvarjalnost


Rahel preblisk. Nekaj klikov. Malo poigravanja z efekti.
Nekaj besed ...
A res samo bežen preblisk. 
Jesen prihaja, to lahko čutim ... a ni je še tu. Ni še tiste mistične topline, ki me navda vsakič, ko zunaj zadiši esenca njene prisotnosti. Še vedno čutim meglice poletja, ki mi hromijo možganske celice in me zaposlujejo s sanjarjenjem ... Čakam, nestrpno čakam ...  



Vihrave noči ne pustijo mi spati,
kajti vedo da čakam.
Čakam te,
pridi jesen, ne postavaj pred vrati;
naj poletje zapre svoje duri.
Naj po tebi diši,
naj po listju zaveje,
ob vsaki tej mistični uri.
Pridi, naredi svoj čudež,
obleci naravo v najlepša, pisana oblačila,
svoj praznični plašč naj odene,
da nas še zadnjič očara,
preden ovene.


Sanje - kako čudovita beseda. Kako čudovit svet v moji glavi, v moji dimenziji. Čisto moj svet, čisto moja realnost, ki jo sama ustvarjam.
Kako lepo je imeti sanje, zvečer zaspati in se prebuditi v tisočero novih svetov.
V tisočero novih podob, življenj, barv in svetov, v tisočero možnosti ...
Čudežna dežela noči.


Čas nikogar ne čaka,
premakni se z njim, 
če hočeš živeti.

Steči v vesolje,
zavrti se z njim.
Glej, kako hitro vlak odpelje,
lahko tudi ostaneš.
Kozmična ura zmeraj tiktaka, 
se zmeraj vrti.
Čas nikogar ne čaka,
preden vstopimo, nas prehiti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar