torek, 15. september 2015

100 days of happiness

Ne samo, da potrebujem ta blog za spodbujanje ustvarjalnosti, vse bolj se mi dozdeva, da ga v bistvu potrebujem, da se ponovno ''zbudim''. Za osebno rast, za obnovitev pozitivne energije. Zadnja leta so iz mene nekako izsesala moje bistvo. Hočem biti spet JAZ, takšna, kot sem bila pred vsem tem, kar mi je vzelo voljo in energijo. Pozitivna, aktivna in polna upanja.
Tako sem se včeraj odločila, da se malo nagradim. Sej ne, da mi trenutno ne teče vse kot po maslu ... začenjam nov študij, za katerega imam vse potrebne pogoje, ... Naučiti pa se moram biti srečna tudi sama. Uživati čisto sleherni dan.
No in tako sem si včeraj zastavila nekaj ciljev, kajti potrebujem spremembice. :)
Končno sem si kupila prave, čisto PRAVE, pohodne čevlje. Čas je, da zares začnem s pohodi, ki jih že od nekdaj planiram, pa četudi sama. Mogoče se pa najde kdo za družbo.
Naslednji cilj je, da začnem delati to kar želim, ne glede na to, kaj je tisto nekaj, pa četudi se ne najde nihče, ki bi želel z mano. Postati moram bolj samostojna. Morda bom morala kdaj na kakšen koncert oz. dogodek sama. Obožujem trance, saj se le ob tej glasbi naplešem in sprostim dušo. Cilj je torej tudi, da najdem več ljudi s podobnimi interesi. :)
Odločila sem se tudi, da si ponovno začnem kupovati knjige, vsak mesec ob štipendiji ali vsaj ob pomembnejših dogodkih. Tako sem se včeraj nagradila ob vpisu na faks, in sicer s knjigo Resnica o aferi Harry Quebert.
Še ena izmed sprememb, ki se mi je porodila ob včerajšnjem sprehajanju po mestu pa je bila, da končno začnem še bolj spreminjati stil oblačenja. Nekaj pisanih kosov je že zašlo med črnino v moji omari. Toda želim jih še več. Tako je moj cilj ob naslednjem nakupovanju, da ne kupim nobenega črnega kosa oblačila. Bo uspelo? Bomo videli. :)

Ob vseh teh ne-novoletnih resolucijah, se mi je porodila ideja, da bi se lotila osebnostne kampanje 100 days of happiness. In čez noč sem se odločila, da se tega zares lotim. Rabim še več sreče in pozitive v življenju, tako, da vsak dan objavim vsaj en srečen trenutek. Obenem pa lahko zadevo izkoristim tudi za doživljanje in preizkušanje še neznanih in novih stvari.

Torej, začnimo ...


''Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself.''  - Rumi


Ni komentarjev:

Objavite komentar